Česta pitanja
Trebam li se registrirati za kupnju na webshopu Igračke i To?
Za kupnju nije potrebna registracija. Jednostavno navedite valjanu adresu e-pošte tijekom prvog koraka postupka naplate. To nam omogućuje da vam pošaljemo potvrdu narudžbe nakon što unesete potrebne podatke o isporuci.
Kako mogu izvršiti uplatu?
Nudimo različite načine plaćanja, uključujući plaćanje kreditnim karticama: Premium Visa, Diners, Visa, MasterCard, Maestro te online načine: Paypal, KEKS Pay, Paycek, Aircash. Alternativno, ako više volite druge načine plaćanja ili nemate kreditnu karticu, možete koristiti opću uplatnicu, bankovni prijenos ili internetsko bankarstvo na našem žiro računu. Narudžbe obrađujemo i šaljemo odmah po primitku uplate.
Koliko je sigurno kartično plaćanje putem Interneta?
U Igračke i to dajemo prednost sigurnosti vaših podataka o plaćanju. Koristimo najnovije standarde zaštite podataka, uključujući protokol Secure Socket Layer (SSL) s 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritmom. Uz to, protokol ISO 8583 osigurava razmjenu podataka između platnog sustava i centara za autorizaciju kartičnih kuća unutar privatne mreže, zaštićene dvoslojnim vatrozidima kako bi se spriječio neovlašteni pristup.
Kolika je cijena dostave/poštarine?
Za narudžbe do 49,99 € dostava/poštarina je 4,99 € unutar Republike Hrvatske.
Za narudžbe iznad 50 € dostava/poštarina je besplatna unutar Republike Hrvatske.
Koji je rok isporuke?
Rok isporuke za sve narudžbe je do 10 radnih dana.
Reklamacije...
Ako naiđete na bilo kakve probleme ili imate bilo kakvih pritužbi, ne ustručavajte se kontaktirati nas danas putem telefona ili e-pošte na info@igrackeito.hr . Ako se utvrdi da je Vaša pritužba valjana, troškove povrata kupljenog proizvoda pokrit ćemo u roku od 15 dana. Ovisno o vašim željama, zamijenit ćemo proizvod ili osigurati puni povrat novca za cijeli iznos narudžbe.
Osim toga, u skladu s odlukom Europske komisije, imate mogućnost korištenja internetske platforme za rješavanje sporova. Ta platforma olakšava rješavanje sporova povezanih s kupnjom, a pritužbe se mogu podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU-a. Ako odlučite podnijeti pritužbu, tijela za rješavanje sporova služit će kao posrednici između obiju strana kako bi pomogla u rješavanju problema.
Nakon što se postigne dogovor o rješavanju spora, platforma će automatski proslijediti spor imenovanom tijelu. Ovo tijelo dužno je u potpunosti riješiti spor putem interneta u roku od 90 dana.